5 Mart 2012 Pazartesi


Billie Joe Armstrong
Hep sorarım. “Bu adam benim için neden bu kadar önemli oldu?” diye. İtiraf etmek gerekirse pek idol olacak bir yönü yok. Şahsen onun takip ettiği çizgiyi takip etmezdim, edemezdim. Ayrı bir insan o. Birçok sanatçı var, doğru. Hepsinin sesi de ayrı güzel. Ancak onları Billie’den ayıran bir şey var: Hepsi Billie kadar insanın ruhuna işliyor mu acaba?
Bu romanı mı desem, yazı bütününü mü desem bilemedim ama işte bu şeyi yazmak istiyorum. Güzel de olsun istiyorum.
Billie’yle başlama nedenim ise onun geçmişinin diğerlerinden çok daha önceye dayanması.
Önce biraz adam hakkında bilgi vereyim de birgün bunu okursanız sap gibi kalmayın. Bu adam okuldan arkadaşı Mike Dirnt’le bir grup kurmuş. Adını da Sweet Children koymuşlar. O günden bu güne gelene kadar gruba bir adam daha eklenmiş, adları Green Day olarak değişmiş ve dünyanın en iyi grupları arasına girmişler. Billie şimdi evli. İki tane oğlu var. Hala mükemmel bir grup olduklarını rahatça söyleyebilirim ama albümlerin hepsi de birbirinden mükemmel değil elbette.
Ana hatlarıyla Billie Joe Armstrong denen adam bu. Ne düşündüğünü bilemem, ben o değilim. Şu an ne yaptığını bilemem. Onun hakkında aslında hiçbir şey bilemem, benim hayatımı nasıl değiştirdiği dışında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder